Tehokasta kasvua somemainonnan voimalla
Palvelut
-
Some-mainonta yhdessä kanavassa (Meta, LinkedIn, X, Tiktok)
Tilin auditointi
Kampanjan suunnitelma
Olemassa olevien kuvien kevyt editointi
Sisältöjen kirjoittaminen
Kampanja, optimointi ja raportointi
Mittaaminen ja analytiikan konsultointi (Some-analytiikka ja pixelit)
Ei määräaikaisuutta
-
Yrityksellenne sopiva somekoulutus tarpeen mukaan.
Yhdelle henkilölle tai isommalle porukalle
Etäyhteydellä tai paikan päällä
Aiheina mm. somemainonta, näkyvyys, sometilien asetukset, yms.
Koulutusmateriaalin saa pitää omaa käyttöä varten
-
Voitte ostaa pelkän mainonnan auditoinnin, jossa katsotaan esim. Metan mainonnan hallinta ja analytiikka kuntoon. Tai jos teillä ei ole vielä sometilejä tai mainonnan työkaluja käytössä ne luodaan teille.
-
Kuvaaminen, kuvien editointi tai sopivien kuvien etsiminen kuvapankeista onnistuu yrityksenne tarpeen mukaan.
-
Videoiden kuvaaminen tai olemassa olevien videoiden editointi yrityksenne tarpeen mukaan.
-
Yksittäiset somesisällöt (orgaaninen tai somemainonta), somesisältökalenteri, sisältösuunnitelma, yms.
-
Luodaan somekanavalle julkaisukalenteri ja julkaistaan aikataulun mukaisesti julkaisuja haluttuun kanavaan.
-
Lähtötilanneanalyysi
SWOT
Kilpailijakartoitus (3 kilpailijaa kanavat ja sisällöt)
Markkinoiden koko ja ympäristö
Tavoitteet
Kohderyhmän kirkastus
Asiakassegmenttien tunnistaminen
Positiointi
Ydinviestien määrittely
Arvo-/asiakaslupaus
Tone of voice
Mahdolliset jatkotoimenpiteet
-
Kevyet graafiset työt somea varten.
Somemainonnan projekti
01 - Ensimmäinen tapaaminen
Keskustelu yrityksenne tavoitteista ja liiketoimintanne tarpeista. Keskitytään erityisesti kohderyhmään, kanavavalintoihin, sekä sisältöstrategiaan.
02 - Auditointi
Käydään läpi olemassa olevat sosiaalisen median mainonnan tilit ja varmistetaan, että ne ovat kunnossa. Lisäksi varmistetaan, että analytiikkatyökalut, kuten Meta Pixel, on asennettu ja toimivat oikein.
03 - Suunnitelma
Suunnitellaan yhdessä kampanja ja sen sisällöt.
05 - Kampanjan toteutus ja optimointi
Tehdään kampanja, jota optimoidaan projektin aikana.
06 - Raportointi
Saatte kampanjasta kattavan loppuraportin, joka käydään yhdessä läpi.
Miksi yrityksen kannaattaa tehdä somemainontaa?
-
Sosiaalisen median mainonta on kustannustehokasta moneen muuhun mainontaan verrattuna. Näette nopeasti, mikä toimii, ja voitte investoida lisää onnistuneisiin kampanjoihin.
-
Mainonnalla on mahdollisuus tavoittaa laajoja yleisöjä monista eri ostopolun vaiheista. Tästä syystä somemainonta on erinomainen sekä lyhyen aikavälin kampanjoihin, että jatkuville brändikampanjoille.
-
Sosiaalinen media tarjoaa mahdollisuuden luoda vuorovaikutusta asiakkaiden kanssa. Hyvä mainos voi synnyttää tykkäyksiä, kommentteja ja jakoja, jotka lisäävät näkyvyyttä ja vahvistavat brändiänne.
-
Saatte yksityiskohtaista dataa mainoksien toimivuudesta. Analytiikan avulla voitte mitata kampanjan tuloksia reaaliajassa ja tehdä muutoksia parhaan tuloksen saavuttamiseksi.
-
Sosiaalisen median alustoilla mainonnan kohdistamismahdollisuudet ovat laajat, voitte kohdistaa mainontaa esimerkiksi iän, sijainnin, kiinnostuksen kohteiden tai käyttäytymisen perusteella.
-
Somemainonta ei pelkästään tuo uusia asiakkaita, vaan myös ylläpitää brändinne läsnäoloa ja muistuttaa nykyisiä asiakkaita palveluistanne. Säännöllinen mainonta rakentaa luottamusta ja pitkäaikaisia asiakassuhteita.

Onnistunut somemainonnan projekti lukuina
Projekti:
Asiakas osti mainontaa webinaarille aiheesta aivotutkimus
Mainonta toteutettiin vain somessa (Meta&LinkedIn)
Mediabudjetti yht 2000€
Tulokset:
Sivustokävijöitä noin 3000
Näkyvyys noin 300 000
Webinaariin ilmoittautui 1600
Webinaarissa livenä yli 600
”Emilia on korkeasti koulutettu ammattilainen, jolla on ainutlaatuinen kyky sitoutua työhönsä ja saada asiat hoidettua.
Yhteistyömme aikana olin vaikuttunut Emilian tarkkuudesta, syvästä ymmärryksestä sosiaalisen median alustoihin sekä hänen ongelmanratkaisutaidoistaan.
Emilian kanssa työskentely oli hienoa, ja voin lämpimästi suositella häntä kaikille, jotka etsivät osaavaa ja omistautunutta digitaalisen markkinoinnin ammattilaista. Hänen iloinen asenteensa tuo iloa jokaiseen työyhteisöön."
— Tapio Pulkkinen – Client Growth Lead, Digiteam Oy